Summit to eat Vegetariánské Jalapeno s rýží malá porce 136g

Neohodnoceno
Značka: Summit to eat

Porce pro jednu osobu hlavního jídla výrobce dehydrované expediční stravy Summit to eat, která je připravena liofilizací - tedy vakuovým vymrazováním. Déle než 40 let je tato značka nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty a táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Liofilizace uchová vitamíny, minerály a nutriční hodnoty. Rychlá příprava zalitím horkou vodou přímo v sáčku, rozmícháním a necháním odstát. Tyto potraviny byly dříve prodávány pod obchodní značkou Moutain House. Váží méně než čerstvé. Vymrazováním se potraviny zbaví 98% vody. Hmotnost a složení viz. detail produktu.

Dostupnost Skladem (>3 ks)
237 Kč –15 % 201 Kč 166,12 Kč bez DPH
Summit to eat Vegetariánské Jalapeno s rýží malá porce 136g
Neohodnoceno
Značka: Summit to eat
Summit to eat hlavní jídlo 1 porce 01
237 Kč –15 %
Jaké jsou výhody vymrazovaných potravin?

Vzhled – lyofilizované (vymrazované) potraviny si zachovávají svůj původní tvar a strukturu, na rozdíl od potravin sušených na vzduchu, které se zmenšují a scvrkávají v důsledku vysoké teploty zpracování. Stačí přidat vodu a během několika minut potraviny vrátíte do jejich původní podoby.

Chuť
- chutnají stejně dobře jako čerstvé. Vymrazování odstraní vodu, ne chuť. Takže lyofilizované potraviny si uchovají prakticky všechny své chutě, vitamíny a nutriční obsah.

Hmotnost
- váží méně než čerstvé. Vymrazováním se potraviny zbaví 98% vody. Tím se výrazně sníží hmotnost, což usnadňuje manipulaci a snižuje náklady na dopravu. Například 10 kg jahod váží pouze 1 kg po vymrazení - jednu desetinu své původní váhy! Rychle se však mohou rehydratovat zpět do své původní hmotnosti.

Dlouhá trvanlivost – vymrazované potraviny lze skladovat po několik měsíců či let při pokojové teplotě bez jakéhokoliv poškození nebo znehodnocení.

Nízké náklady skladování
- protože mohou být uloženy v pokojové teplotě, nevyžadují nákladné studené nebo chlazené skladovací prostory, takže je uskladnění mnohem levnější.

Příprava:
◘ odtrhněte horní část obalu nad znovuuzavíratelným páskem
◘ vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (vlhkost)
◘ zalijte na návodu uvedeným množstvím horké vody a dobře promíchejte
◘ pytlík uzavřete a odstavte na cca 10 min
◘ znovu promíchejte a můžete konzumovat

Expirace:
Produkt dodáváme s dostatečně dlouhou expirační dobou. Standardně mají námi dodané potraviny expiraci 1 až 5 let. Ve vyjímečných případech může být dodán produkt s kratší expirační dobou. Na výrazně kratší expiraci se Vás vždy nejprve dotážeme, zda dodání nevadí. Většinou však takové produkty nenabízíme a prodáváme samostatně ve výprodeji. V případě konkrétního přání min. expirace nás prosím upozorněte.


Počet porcí 1
Hmotnost balení 136 g
Hmotnost po přípravě 486 g
Energetická hodnota 698 Kcal
Bílkoviny 12.9 g
Sacharidy 79.3 g
Z toho cukry 18.3 g
Tuky 33.8 g
Z toho mastné kyseliny 3.9 g
Vláknina 12.5 g
Max. trvanlivost od data výroby 7 let
Military ano

Bez použití umělých konzervantů:
Díky upřednostňovanému použití přírodních ingrediencí před umělými přísadami mají pokrmy Summit to Eat vynikající přírodní aroma.

Složení:
Dlouhozrnná rýže (23%) / červené fazole (13%) / květák (13%), paprika (13%) / rajčata (13%) / cibule (10%) / rajčatový protlak, řepkový olej, tmavá hořká čokoláda (cukr, kakaová hmota, kakaové máslo, emulgátor, vanilková příchuť), Chipotle Chilli pasta (mletý Chipotle, cukr, vinný ocet, sůl), kukuřičná mouka, sůl.

Doplňkové parametry

Kategorie: hlavní jídla
Záruka: Dle expirace
bez laktózy: ano
bezlepkové: ano
hmotnost před přípravou (g): 101 - 150
počet osob (porcí): Porce pro 1 osobu
převažující surovina: zelenina, rýže
vegetariánské: ano
způsob konzervace: dehydrované

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Summit to Eat je značka, která vznikla předěláním světoznámé značky Mountain House. Několik desítek let je tato značka oblíbeným výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli a outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť.
 

Podobné produkty