reklamace

levná a jednoduchá doprava

Pokud nám budete zasílat zboží na reklamaci, nemusíte složitě a draze posílat zásilku. Stačí nám napsat, že byste chtěli využít naší přepravy. My Vám nabídneme za 69,- přepravu k nám. Jak to probíhá?

  1. Napíšete nám, že byste chtěl/a reklamovat zboží a využít naší dopravy.
  2. My vám zašleme fakturu na dopravu za 69 korun.
  3. Po připsáni platby vám zašleme kód zásilkovny.
  4. Vám následně stačí zabalit zásilku, vyplnit formulář (a zaslat na e-mail) a do balíku nebo na krabici napsat číslo objednávky - abychom poznali, o kterou reklamaci se jedná.
  5. Nyní už jen donést balík na některou pobočku zásilkovny a nahlásit kód.

Nemusíte nikde nic dohledávat (adresu) a vyplňovat.

MAXIMÁLNÍ ROZMĚR ZÁSILKY: "Součet všech tří stran standardní zásilky je maximálně 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm."

chci zaslat vlastní přepravou

Samozřejmě nemusíte využívat naší nasmlouvané přepravy a můžete zaslat zboží zpět podle svého.

  1. Doporučujeme nás nejprve kontaktovat (není to povinnost). Mnohdy to pomůže reklamaci vyřešit rychleji.
  2. Vyplňte formulář na vrácení zboží a zašlete nám jej e-mailem (není třeba tisknout, ale pokud chcete, můžete) na obchod@makalu.cz
  3. Zboží odešlete na naši adresu provozovny (adresa provozovny se liší od fakturační adresy)
  4. Nezapomeňte do krabice napsat číslo objednávky, abychom poznali, že je vratka od vás.

Makalu.cz
Mostecká 348
755 01, Vsetín

      5. Pak jen vyčkejte na to, než vyřídíme vaši reklamaci

A to je vše. Opravdu nic složitého. Formulář na reklamaci máme pro vás předpřipravený, abyste měli méně starosti.

Reklamační formulář zde.

 

Veškeré položky označené "skladem" jsou skutečně skladem, ale nemusí být fyzicky na prodejně. Z důvodu velkého množství zásob máme část zboží na našem odděleném skladu.

V případě osobního odběru doporučujeme vytvořit (nezávaznou) objednávku přes e-shop. Po vychystání objednávky vás budeme neprodleně kontaktovat.