Servisní centrum

Proč to dělat složitě, když to jde i jednoduše. Ať už budete chtít zboží vyměnit, reklamovat nebo vrátit, máme pro vás nachystaný online formulář. Šetříme tak lesy i váš čas. Jednoduše stačí kliknout na příslušné tlačítko a dostanete se na konkrétní stránku s online formulářem.

 

Abychom mohli váš čas šetřit ještě více, nachystali jsme pro vás službu naše doprava. Nemusíte tak posílat zásilku složitě a draze. Nemusíte vyplňovat formuláře pro přepravce. Stačí nám sdělit, že byste chtěli využít naší přepravy. My vám nabídneme za 69,- přepravu k nám. Jak to probíhá?

 

 

Naše doprava

Pokud nám budete zasílat zboží, nemusíte posílat zásilku složitě a draze. Nemusíte vyplňovat formuláře pro přepravce. Stačí nám sdělit, že byste chtěli využít naší přepravy. My vám nabídneme za 69,- přepravu k nám. Jak to probíhá?

  1. při vyplňování formuláře zvolte ve výběru dopravy využít služby "naše doprva" za 69,-
  2. v rámci zpracování výměny, vratky nebo reklamace vám zašleme pokyny k platbě
  3. po připsáni částky na náš účet vám pošleme e-mailem kód pro Zásilkovnu
  4. vám pak následně stačí zabalit zboží, napsat na krabici (nebo do ní) číslo reklamace a donést balík na některou pobočku Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  5. není třeba nic tisknout, ani vyplňovat - obsluze pouze nahlásíte kod, který jsme vám sdělili

Naší dopravu lze však využít pouze pro zásilky následujících parametrů. Součet všech tří stran zásilky je maximálně 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost 5kg.

Zpět do obchodu

Veškeré položky označené "skladem" jsou skutečně skladem, ale nemusí být fyzicky na prodejně. Z důvodu velkého množství zásob máme část zboží na našem odděleném skladu.

V případě osobního odběru doporučujeme vytvořit (nezávaznou) objednávku přes e-shop. Po vychystání objednávky vás budeme neprodleně kontaktovat.