GSI Outdoors hrnek Bugaboo Bottle Cup 591ml

Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors

Neskutečně lehoučký hrnek z eloxovaného hliníku se skládacími oušky o objemu 591ml

od 379 Kč –10 % od 341 Kč od 281,82 Kč bez DPH
GSI Outdoors hrnek Bugaboo Bottle Cup 591ml
Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors
GSI Outdoors hrnek Bugaboo Bottle Cup 591ml
od 379 Kč –10 %
Barva: blue
Skladem u dodavatele - expedujeme během 4-6 dnů
389 Kč
350 Kč
289,26 Kč bez DPH
Barva: green
Skladem u dodavatele - expedujeme během 4-6 dnů
379 Kč
341 Kč
281,82 Kč bez DPH

Neskutečně lehoučký hrnek z hliníku se skládacími oušky o objemu 591ml. Tento stylový hrneček je navržený tak, aby do něho zapadla klasická outdoorová litrová láhev a s jednoduše složitelnými oušky vám zaručuje maximální skladnost. Na hrnku je vyražena i stupnice objemu. Přesto, že je hrnek z eloxovaného hliníku, který je odolný proti oxidaci a velmi odolný i mechanicky, nepatří na přímý plamen

Vlastnosti:

  • Ultra nízká hmotnost
  • Eloxovaný hliník
  • Stupnice objemu
  • Skládací ouška
  • Navržen pro vložení 1l láhve
  • Odolný oxidaci
  • Mechanicky odolný
  • Nepatří na přímý plamen

Parametry:

  • Záruční doba: 2 roky
  • Hmotnost: 73g
  • Rozměry: 104x104x86mm

Materiál:

  • Eloxovaný hliník

Doplňkové parametry

Kategorie: hrnky a skleničky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:


V roce 1985 se skupinka sourozenců z Britské Kolumbie vydala dolů podél západního pobřeží až do San Diega, kde založili společnost GSI Outdoors. Začínali s několika kousky modrého smaltovaného nádobí a povrchní znalostí tábornického vybavení. Brzy začala firma růst, věnovat se designu, výrobě, obchodu a marketingu. Vyráběla stále větší množství outdoorového nádobí a vybavení pro stolování.
Dnes jsou už  výrobky GSI Outdoors dostupné po celém světě a značka GSI proslula skvělou kvalitou, technickými parametry a moderním designem. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma svých vlastních zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která jim dává volnost rychle reagovat na potřeby zákazníků, kteří se, stejně jako lidé z GSI, tak rádi pohybují v přírodě.