reklamace

Proč to dělat složitě, když to jde i jednoduše. Stačí použít náš online formulář, který vám předvyplní většinu údajů a vy pouze doplníte pár informací k reklamaci a je to. Není třeba nic tisknout, vyplňovat dlouhé formuláře, ani nám nemusíte volat či posílat email. Je to mimojiné i další díl naši pomoci přírodě jak ji méně zatěžovat. 

průběh reklamace

  1. vyplníte formulář níže (na e-mail vám přijde potvrzení o podané reklamaci včetně jejího čísla)
  2. pokud je to již delší doba a nemůžete dohledat číslo objednávky - kontaktujte nás
  3. vyčkejte prosím následně na zpracování - budeme vás kontaktovat (1 - 2 prac.dny)
  4. zboží zabalíte a do krabice vložíte číslo reklamace (stačí napsat na kousek papíru, nebo viditelně na krabici)
  5. následně odešlete na adresu naší kamenné prodejny viz. níže
  6. můžete rovněž využít naší dopravy - odeslání je pak jednoduché a levné
  7. budeme vás e-mailem informovat o fyzickém přijetí zboží k reklamaci
  8. zákonná lhůta výrobce pro vyřízení reklamace je 30 dní, ale ve většíně případech je zpracování podstatně rychlejší
  9. po vyřízení reklamace se následně s vámi opět spojíme, sdělíme výsledek a dohodneme další postup

pozn.: V některých případech se může zboží odesílat přímo výrobci, nikoliv nám. To bychom vám sdělili hned na začátku reklamačního řízení včetně přesného postupu.

 

 

 

levná a jednoduchá doprava

Pokud nám budete zasílat zboží na reklamaci, nemusíte posílat zásilku složitě a draze. Nemusíte vyplňovat formuláře pro přepravce, nastavovat  Stačí nám sdělit, že byste chtěli využít naší přepravy. My vám nabídneme za 69,- přepravu k nám. Jak to probíhá?

  1. zvolte při vyplňování formuláře ve výběru dopravy "využít zvýhodněné dopravy za 69,-"
  2. v rámci zpracování reklamace vám zašleme pokyny k platbě
  3. po připsáni částky na náš účet zašleme emailem kód Zásilkovny
  4. vám pak následně stačí zabalit zásilku a donést balík na některou pobočku Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  5. není třeba nic tisknout, ani vyplňovat - obsluze pouze nahlásíte kod, který jsme vám sdělili

Naší dopravu lze však využít pouze pro zásilky následujících parametrů. Součet všech tří stran zásilky je maximálně 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost 5kg.

 

chci zaslat vlastní přepravou

Samozřejmě nemusíte využívat naší nasmlouvané přepravy a můžete zaslat zboží zpět podle svého.

  1. ve formuláři zvolte "vlastní doprava"
  2. ještě než budete zboží odesílat, tak vyčkejte prosím na naše zpracování viz. postup reklamace výše
  3. zboží odešlete na adresu naší provozovny (adresa provozovny se liší od fakturační adresy):

Makalu.cz
Mostecká 348
755 01, Vsetín
tel.: 778 007 048

Veškeré položky označené "skladem" jsou skutečně skladem, ale nemusí být fyzicky na prodejně. Z důvodu velkého množství zásob máme část zboží na našem odděleném skladu.

V případě osobního odběru doporučujeme vytvořit (nezávaznou) objednávku přes e-shop. Po vychystání objednávky vás budeme neprodleně kontaktovat.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení