GSI Outdoors sada nádobí Glacier Stainless 1 Person Mess Kit

Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors

Sada nádobí pro 1 osobu z vysoce kvalitní, mechanicky odolné nerezové oceli 18/8.

Dostupnost Skladem u dodavatele - expedujeme během 4-6 dnů
719 Kč –10 % 647 Kč 534,71 Kč bez DPH
GSI Outdoors sada nádobí Glacier Stainless 1 Person Mess Kit
Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors
GSI Outdoors sada nádobí Glacier Stainless 1 Person Mess Kit
719 Kč –10 %

Sada nádobí pro 1 osobu z vysoce kvalitní, mechanicky odolné nerezové oceli 18/8. Sada se skládá z 1l hrnce se sklápěcími uchy, pánvičkou o průměru 16cm a hrnkem s objemem 355ml. Sada se dá pro úsporu místa lehce složit do sebe a stáhnout stahovací síťkou, která je součástí sady.

Vlastnosti, obsah balení:
  • Nádobí pro 1 osobu
  • Vysoká mechanická odolnost
  • Dlouhá životnost
  • Nerezový 1l hrnec se sklápěcími uchy
  • Nerezová pánev se skláěcí rukojetí
  • 355ml hrnek
  • Stahovací síťka součástí

Parametry:

  • Záruční doba: 2 roky
  • Hmotnost: 492g
  • Rozměr: 170x168x88mm
Materiál:
  • Nerezová ocel 18/8
  • Čirý polypropylen
  • Silikon (rukojeť + ucha)

Doplňkové parametry

Kategorie: sady outdoorového nádobí
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:


V roce 1985 se skupinka sourozenců z Britské Kolumbie vydala dolů podél západního pobřeží až do San Diega, kde založili společnost GSI Outdoors. Začínali s několika kousky modrého smaltovaného nádobí a povrchní znalostí tábornického vybavení. Brzy začala firma růst, věnovat se designu, výrobě, obchodu a marketingu. Vyráběla stále větší množství outdoorového nádobí a vybavení pro stolování.
Dnes jsou už  výrobky GSI Outdoors dostupné po celém světě a značka GSI proslula skvělou kvalitou, technickými parametry a moderním designem. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma svých vlastních zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která jim dává volnost rychle reagovat na potřeby zákazníků, kteří se, stejně jako lidé z GSI, tak rádi pohybují v přírodě.