Lyofood Mango Lassi (Pro 0,15l Vody)
Se svou smetanovou jogurtovou konzistencí, osvěžující příchutí tropického manga a pikantním kardamomovým tónem je LYO Mango Lassi připraveno stát se naším novým bestsellerem! Stačí malé množství vody, aby se prášek proměnil v klasický indiánský letní nápoj a stal se nepřekonatelným společníkem na uhašení žízně. Nyní si toto dokonalé smoothie můžete vychutnat i v největší zimě a při dobrodružstvích ve vnitrozemí. Vychutnejte si to potěšení.
Ingredience jsou mrazem vysušené na prášek.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby jsou cca 2 roky.
Info pro konzumenty:
- Smoothie zalijte 150 ml vody a důkladně protřepejte v šejkru
Složení:
- řecký jogurt 59%
- mangové pyré 30%
- cukr 10,7%
- kardamon 0,3%
Tabulka nutričních hodnot:
| Ve 100 g | Porce 50 g (150 ml po zalití vodou) | |
| Kalorie | 2045 kJ / 488 kcal | 1022 kJ / 244 kcal |
| Tuky | 20 | 10 |
| z nich nasycené mastné kyseliny | 12 | 6,2 |
| Sacharidy | 64 | 32 |
| z toho cukry | 61 | 31 |
| Vlákniny | 9,5 | 4,8 |
| Bílkoviny | 8,4 | 4,2 |
| Soli | 0,23 | 0,12 |
Uvedené hodnoty jsou v gramech.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | snídaně a dezerty |
|---|---|
| Záruka: | Dle expirace |
| EAN: | 5902768107852 |
| bez laktózy: | ne |
| bezlepkové: | ne |
| hmotnost před přípravou (g): | 1 - 100 |
| počet osob (porcí): | Porce pro 1 osobu |
| převažující surovina: | ovoce, jogurt |
| vegetariánské: | ano |
| způsob konzervace: | dehydrované |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie LYOFOOD je pevně spojena s mateřskou organizací Lyovit, jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny, s více než 20 lety zkušeností na trhu.
Díky poptávce po sušeném jídle pro horolezce, jachtaře, turisty a další sportovní odvětví začal Lyovit využívat svoje zkušenosti a vyspělou technologii k výrobě prvních mrazem sušených jídel již v roce 1998. Výrobek nesl název Lyofood a byl ve světě outdooru vřele přijat.
Nápady a zkušenosti z outdooru ve spojení s technologiemi Lyovitu byly a jsou perfektním základem pro výrobu výjimečných produktů. V důsledku zvyšující se poptávky po zdravých a chutných mrazem sušených jídlech byla značka Lyofood vyčleněna z mateřské společnosti a vznikla tak firma LYOFOOD, která následně uvedla na trh novou řadu výrobků pod názvem LYO EXPEDITION.
